ÚSPEŠNÝ BRAND

Vybuduj si značku na Instagrame, ktorá predáva. 

Miesto skrývania sa za produkty ti ukážem stratégiu, ako predávať cez tvoj BRAND. 

Prestaň informovať, začni predávať! 

Úspešný Brand je pre tých ľudí, ktorí:

  • Sú aktívni na sociálnych sieťach. Niekoľko krát v týždni dávajú príspevky, ale necítia v tom istotu. Majú zmätok, pretlak informácií a nedostatok stratégie.
  • Nie sú noví v podnikaní a online. Oni presne vedia čo predávajú a majú aj pocit že rozumejú svojmu publiku. Že to robia dobre. Nerozumejú, prečo ich publikum nenakupuje.
  • Vedia robiť príspevky, avšak ich obsah nie je dostatočne atraktívny pre ich sledujúcich. Už dobre chápu, že len sa ukázať a dbať na pravidelnosť im stovky kupujúcich neprinesie.
  • Majú pocit že predávajú stále tým istým ľuďom a to spôsobuje frustráciu. Cítia, že potrebujú poriadne rásť na sieťach a že sa chcú naučiť sledujúcich premeniť na kupujúcich.
  • Vedia, čo predávajú a že chcú dostať seba, svoj odkaz, značku, produkty medzi tisícky ľudí. Majú jasno v tom, že idú s kožou na trh !
  • Už ich nebaví skúšať. Počúvať teóriu, kurzov a tréningov a možno aj mentoringov majú za sebou X, Y, lenže vždy im chýbala prax. Človek ktorý presne ukázal, povedal a vymyslel, čo by fungovalo pre ich budúcich klientov na sieťach.
  • Cítia niekedy až pasivitu, vyhorenie, kladú si otázky, či toho v Online nie je veľa, či je tam priestor pre nich, niekedy sa im zdá nereálne, že vybudujú profil a Brand, kde ľudia sami budú písať správy o záujem. Chýba im vedenie!

Budem úprimná: Univerzálna stratégia nefunguje ! Zaslúžiš si stratégiu ma mieru. 

Podľa toho aký si zbehlý v online

Aké máš technické zručnosti

Aké máš pozadie

Ktorú sociálnu sieť máš tú najsilnejšiu

Aký si typ človeka

Akú máš predstavu ( aký typ profilu chceš viesť )

Aký je tvoj zámer ( rast, konverzie , budovanie komunity ,…)

Aká je tvoja cieľová skúpina

Čo predávaš a aké je tvoje NICHÉ

Aký je tvoj osobný príbeh

U jednej klientky sme zistili, že ... 

 ... jej téma, prejav a správne pripravené reelska, najlepšie fungovali na TIK- TOKU.

Nastavili sme preto stratégiu, ako tieto videá využiť na presmerovanie do komunity a predaj. 

U ďalšej klientky ... 

  • nám najlepšie fungoval Instagram a dokázali sme tvoriť tak zaujímavé videá na jej profile, že sa jej ozývajú cudzie mamičky.
  • Ďalšia klientka mala naopak najlepšie odozvy na Facebooku; tak sme rozvinuli stratégiu, aby prichádzali pravidelné predaje tam.
  • Taktiež mám klienta, ktorému najlepšie fungujú príspevky na Instagrame, videá na YouTube a hlavne využívame silu platených kampaní a platenej reklamy.

9 z 10 ľudí s ktorými som osobne konzultovala mali problém s 3 vecami: 

Nepochopili, ako ich profil môže rásť, pretože vytvárali hlavne obsah, ktorý zaujíma ich a nie hodnotu pre sledujúcich. 

Mysleli si, že ich cieľová skupina sú napr. mamičky, ktoré chcú schudnúť po pôrode. Takýto profil cieľového klienta nestačí. 

Trápili sa s obsahom, ale bez stratégie. Stále nejaký príspevok síce bol, ale !!! Strategicky neviedol k nákupom. 

So správnym vedením môžeš: 

  • Dosiahnuť skutočne to, že ľudia budú písať tebe a nie ty im.
  • Že budeš vedieť viesť klienta skrz tvoju stratégiu od prvého prekliku až k nákupu.

Čo je to vlastne tá stratégia ? 

Pravda je:

Nepotrebuješ 20 000 sledujucich na to, aby si zarábal tisíce eur zo sociálnych sietí.

Ale ako rásť na Instagrame? 

… to bola pre mňa obrovská neznáma. 

  • Začínala som na Facebooku a tam som si vytvorila slušnú základňu ľudí ktorí ma sledujú, predávala som im na profile a v skupinke. Tisícom cudzích ľudí od roku 2017.
  • Lenže Instagram pre mňa bola sociálna sieť kde som začala riešiť podnikanie a prispievať až o hooodne neskôr . Prišla doba reelsov. A nebyť toho že sa neprisposobim dobe , dnes by mi utieklo stovky mojich klientov.
  • Tu nejde o to mať 100 000 sledujucich, poznať všetky trendy, mať najlepšiu hudbu na reelsku, postaviť si marketing na HATEovaní ľudí alebo ukazovať všetko zo sukromia, holé pozadie alebo čokoľvek iné čo nás možno odrádza začať.

Tu ide hlavne o to, aby: 

  • Naši sledujúci boli relevantní našemu NICHÉ , téme našeho profilu.
  • Aby sme jasne vedeli stratégiu ako rásť na profile o cudzích ľudí ktorí majú k našej téme blízko.
  • Aby sme sa nesnažili zapáčiť všetkým, ale mali jasne stanovenú cieľovú skupinu, a nie avatara menom : Žena 25-55 rokov ktorá chce byť mladá . Lebo takto by neprišiel nato ako predávať ani Najlepší obchodník na svete .
  • Aby sme získali hoci aj 1000 ľudí, z ktorých 10% vieme konvertovať ( premeniť ) na kupujúcich . A tu nestačia pravidelne príspevky , ani keď budeme prispievať každý jeden deň .

My potrebujeme jasnú Rastovú a Konverznú stratégiu. 

Môj aktuálny rast je cca 800 sledujúcich mesačne. 

My potrebujeme stratégiu a plán na 6 - 8 mesiacov 🔥. Aká kampaň sa ide kedy s akým zámerom a pre koho. Ak tvoje príspevky nemajú jasne stanovené:

  • ️Začiatok a koniec
  • ️Nejdú tempom gradácie
  • Nie je dostatočné FOMO (strach zo straty, že im niečo ujde)
  • Nie je 100% jasné čím sa zaoberáš, aký je tvoj odkaz, čo od nich chceš
  • Nezískal si si u nich STOTOŽNENIE, DÔVERU a to, že vzhliadajú k tebe ako odborníkovi…

TAK SA NEČUDUJ, ŽE NEPREDÁVAŠ.

Zlý predaj je :

Predávať tým, že niečo zverejníš 1- 2 krát. A čakáš. Pretože tam predávaš len 2% potenciálnych ľudí zo 100% .

Zvyšných 98% potenciálnych kupujúcich, potrebuje ísť po tvojej stratégii, kde im dáš ochutnať tvoje služby, kde im dáš stotožnenie a zistia, že vlastne sa vidia v tvojich príspevkoch, že im rozumieš a vieš im poradiť, že máš jasné argumenty, prečo nakúpiť práve u teba, že si vieš obhájiť a zastať “ svoju cenu “, že sa líšiš od konkurencie a že vlastne potrebujú vyriešiť svoju:

  • Bolesť
  • Nenaplnenú potrebu
  • Posun k lepšiemu

Ako je to vlastne s cieľovou skupinou ??? 

Ja sama mám viacero cieľových skupín: 

  • 1
    Jednou sú offline podnikatelia , majitelia salónov, realiťáci, finanční poradcovia, kouči, mentori, fitness tréneri, výživoví poradcovia, dizajnéri, majitelia kancelarií, …. Ľudia ktorí robia skvele to, čo robia a chcú sa cez online dostať k novým ľuďom, ktorým budú predávať.
  • 2
    Druhou sú network marketéri, ktorí majú jasnú ponuku produktov a služieb a chcú sa naučiť predávať cez Sociálne siete, nikdy nekončiacemu zoznamu ľudí a to bez spamu a bez platených reklám.
  • 3
    Tretia cieľová skupina sú firmy, lídri, ktorí chcú preškoliť celé svoje tímy ako si zamilovať predaj, predávať cez svoju značku, príbeh, uveriteľne a s výsledkami.

Ako je možné získať si ľudí zo všetkých 3 skupín? To sa presne budeme učiť v Úspešnom Brande ! 

Tu podľa tvojich potrieb nastavujeme stratégiu na mieru 🔥🔥🔥

Dokonca máme spolu 2 osobné konzultácie, stretnutie v Tatrách na 2 dni4 mesiace máš odo mňa spätnú väzbu na každé zákutie tvojho profilu a príspevkov a stories o ktoré ma požiadaš v podpornej skupinke . 

Málo? 

  • Mám pre teba pripravené videá , materiály, makety, stratégie , ktoré si môžeš vypočuť , pozriet, aj mimo našich 8 Masterclass , ktoré trvajú 90 minút a máš možnosť otázok 👌
  • A aby som ti ukázala, nakoľko sa líši môj mentoring Úspešný Brand od tých teoretických lacnejších školení a tréningov, súčasťou budú námety na tvoj obsah. Garantujem ti minimalne 50 príspevkov tebe na mieru , k tomu aký si typ človeka, čo predávaš, ako to chceš vystavať, aby ti to nešlo proti srsti.

Je na čase ukázať, že to čo máš v rukách nie je GOOD TO HAVE ( dobré by bolo nakúpiť ) ale MUST HAVE ( to musím mať ) .

Presné kroky sú tu pre teba pripravené a ja sa teším na našu spoluprácu už teraz. 

Si pripravený? 

  • za 16 týždňov zmeniť smerovanie tvojho podnikania z HOBBY (nejak to dopadne) na BUSINESS (živí ma to, každý rok narastám v číslach)?
  • Budeš sa vedieť rozlúčiť s verziou seba samého, ktorá sa podceňuje, porovnáva, analyzuje prečo to nevyšlo, a tvári sa ako truhlík, ktorý všetko už počul a pritom nevie ako ma postupovať?
  • Si pripravený vytvoriť z tvojho mena (prezývky) značku na sociálnych sieťach ako je GUCCI , NETFLIX , FERARRI, alebo aspoň ako je RYTMUS pre slovenský hudobný priemysel?

Čo obsahuje Úspešný Brand? 

2 x konzultácia 1:1 kde na mieru vytvárame stratégiu a nápady na príspevky

500€

Masterclass kde ideme do hĺbky každej témy:

8x 150€ ‎ = 1 200,00 €

2-dňový EVENT v Tatrach ⭐️⭐️⭐️⭐️so spoločným obedom, Mastermindom, wellnesom, profi fotografom

400€

Zadania a kontrola zadaní, kontrola profilu, spätná väzba počas 4 mesiacov

400€

Členská sekcia s mojimi platenými workshopmii

300€

2 800 € 

Cena len 1 300€ 

Kod na zľavu zadajte v predajnom formulári nižšie (10% zľava pre klientov v Celoročnej škole online predaja) 

Referencie

"Ivka ty si ma tak posunula v rámci biznisu, že to je až neuveriteľné. Mám násobky tých obratov, ktoré som mala v pólke mesiaca. Vďaka tebe viem, že sa nedávajú k téme 3 príspevky a plače sa kolo toho. Si veľký GAME CHANGER v mojom MINDSETe a podnikaní."
Klientka Heňa
"Váhala som, či ísť do programu Úspešný Brand, pretože sa mi to zdala dosť vysoká suma. Ale keďže som stagnovala v podnikaní rozhodla som sa urobiť krok vpred. Za 2 mesiace 5000€ na účte a doteraz nechápem, ako sa to stalo."
Klientka Nikola
"Mám dosahy v stories, aké som nikdy predtým nemala. Môj Instagram explodoval."
Klientka Tina
"Keby som nebola súčasťou Úspešného BRANDU, roky by som sa trápila a pravdepodobne to aj vzdala. Prvýkrát som na základe zmien, ktoré som na profile urobila, získala o 100% viac sledujúcich k mojej téme, písali mi cudzí ľudia o info na produkty."
Klientka Peťa
“Ivkine postupy mi už aj pri čiastočnom dodržiavaní generujú nové kontakty. Je vidieť že Ivka ich má z praxe. V programe som mal mnozštvo Aha momentov. Prudko odporúčam jej mentoring."
Klient Jozef

Ako vieš na 100% že potrebuješ Úspešný Brand

v tvojom živote ??? 

  • Dávaš príspevky ale ľudia ti nepíšu so záujmom.
  • Si perfektný, možno aj expert v tvojej téme, ale ľudia tam vonku o tom netušia.
  • Nevieš ktorou cestou sa vydať a zbytočne strácaš čas.
  • Si ochotný pod správnym vedením ísť s kožou na trh.
  • Nepribúdajú ti noví sledujuci, nezväčšuje sa ti komunita každý jeden deň.
  • Nemáš vybookované termíny pre klientov.

Pozor.

KAPACITA je obmedzená . Keďže ide o mentoring , kde vediem ľudí, nemôžem prekročiť kapacitu. Preto neváhaj ! 

Spoločne si potrápime hlavičku nad tvojou stratégiu, vystavením hlavných tém profilu, značky ako takej, tvojej pridanej hodnoty, BIA, hĺbkového profilu cieľového klienta, typov príspevkov, emočného prepojenia s tvojimi službami, storytellingom, ako urobiť z teba autoritu a odborníka, ako zaujať a získať si dôveru, ako predávať tvoje referencie , ako prerobiť systém ktorý máš , ako budovať komunitu, ako dostať správne ohriate publikum na tvoju stránku a motivovať ich k akcii. 

VSTÚPIŤ DO PROGRAMU

MÔŽEŠ TU:

Posledných 14 miest voľných. 

 Pri platbe vcelku získavate aj Workshop ako si nastaviť platenú reklamu ZDARMA.